neděle 13. ledna 2013

Silver Nails

Chtěla jsem si koupit nějaký pěkný stříbrno-šedivý lak, na který bych mohla nanášet třpytky a kamínky. Nikde jsme nemohla najít takový, aby nepotřeboval min. 4 vrstvy pro krytí. Ale včera jsem jeden bezproblémový našla. :-) Je to Rimmel Lasting Finish 239 Your Majesty a kryje obstojně v jediné vrstvě :-)

Dneska jsem použila toto:


1. Podklad - Essence XXL nail thickener, cca 65,-
2. Rimmel L.F. 239 Your Majesty, cca 70,-
3. Essence colour and go 103 Space Queen, 30,-
4. Nadlak - Essence better than gel nails (high gloss), cca 65,-
...vše Rossmann nebo DM

A výsledek:











10 komentářů:

  1. mne sa strieborne moc pacia!

    Poslednych 5 dni SUMMER giveaway. Tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ta stříbrná je super a hlavně Rimmel dost vydrží.

    Jinak u mě na blogu je nyní giveaway:
    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné;) Dřív sem stříbrné nehty nosila skoro pořád;) A laky Rimmel jsou nejlepší;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway o voucher v hodnote 15 $, za ktorý si môžeš kúpiť, čo len budeš chcieť. Určite si vyberieš aspoň dve veci, produkty sú úžasné a cenovo dostupné :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/12/giveaway-sammy-dress.html
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  5. ja mám laky síce len od oriflame, ale aj tam perfektne kryjú po prvom nanesení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já měla nespočet stříbrných laků a nikdy jsem je moc nepoužívala.
    Pak jsem ale do toho pronikla a začlo mě bavit tyhle třpytkový nosit na večer k šatům. Ve světle více vyniknou! (:
    Krásná sbírka! ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat