pondělí 9. dubna 2012

3rd Mascara: COLLISTAR Design

Dneska vám ukážu tuto řasenku, kterou jsem koupila za zvýhodněnou cenu v Douglasu. Byl k ní navíc zdarma dvoufázový odličovač a černá kajalová tužka na oči od Collistar. U pokladny mi ji vtírla prodavačka a přesvědčovala mě, že je opravdu výborná, takže jsem neodolala a řasenku mám doma. :)

Řasenka má dodat řasám extra objem a také je vyplnit.

Obsahuje nějaký LashPlus Complex - má vyplnit každou řasu samostatně a tím dosáhne k vytouženému objemovému efektu.

Dále by měla řasenka Design řasy prodloužit a vytočit do svůdného pohledu.

Této řasence prostě nemám co vytknout! Barva černá-není převratně uhlová, ale je prostě skvěle černá.
Řasy určitě zhustí, prodlouží a natočí!

Líbí se mi i pracování s kartáčkem, takže rozhodně tuto řasenku oznámkuji jedničkou. :)













7 komentářů:

  1. Taky bych chtěla mít tak krásné dlouhé a natočení řasy:(

    OdpovědětVymazat
  2. buďto máš dokonalé super-dlouhé řasy nebo ta řasenka je zázrak :))

    OdpovědětVymazat
  3. chci si koupit novou řasenku asi tuto vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, ty máš řasy! Takovou zázračnou řasenku chci taky:-)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné řasy a oči :) máš hezký blog, jsme tvojí novou čtenářkou :) ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde probíhá giveaway :) byla byhc moc ráda kdyby i ty se připojila mezi mé čtenáře :) měj se krásně :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat