neděle 8. dubna 2012

Propálenej svetr

Taky se vám stává, že si na sebe na nějakou akci vezmete jednu z právě koupených věcí a ráno, když se probudíte, tak se nestačíte divit, protože vaše mikina apod. je ozdobena propálenými kolečky od cigaret??!

Já jsme si na sebe jednou vzala tenhle svetr z H&M a a jeho konce jsem si svázala do uzle, takže jedním propálením jsem místo 1 díry měla rovnou 3. :D

Docela dlouho mi ležel ve skříni....a tak sem si řekla, že když jsou ty Velikonoce, mohla bych ho nějak zkusit vzkřísit.

Napadly mě jen 2 varianty, co s ním:
1) Zkrátit svetr      ZAMÍTNUTO!
2) Díry něčím překrýt      NA VÝSLEDEK POKRAČUJTE NÍŽ 





Svetr před:














Pomůcky:


- nažehlovací záplata, flitry (2 barvy), nit a jehla, nůžky, žehlička

Postup:

Myslím, že to asi nemusím nějak podrobně rozvádět....takže v jednoduchosti:

Podle šablonek jsme si nastříhala záplatu. Tu jsem si na díry nažehlila. A potom začalo to titěrné našívání flitrů, každý jsem "objela" třemi stehy. No a hotovo. :)


Svetr po:





2 komentáře:

  1. Super nápad a ještě lepší výsledek! Šikula :-)

    http://bofmyworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat