čtvrtek 26. ledna 2012

Quiksilver Women Spring Summer 2012

Krásné slunečné odpoledne všem ! :)

Dneska je taak nádherně. Miluju když vyjdete ven, mráz vás štípe po holých částích těla a sluníčko vás šimrá na nose. Jo, že takových dní tuto zimo bylo, co? :D A já jsem zrovna nemocná-již od pondělí. Čas trávím tím, že si stále vymýšlím, jakou změnu bych si mohla udělat s vlasama, koukám na kosmetická videa na YT a také koukám na oblečení/kosmetiku, kterou bych si chtěla koupit. :D 
Nejvíce mě zaujala QSW Spring Summer Collection, takže jsem si udělala takový měnší "wishlist".


Celou kolekci si můžete prohlídnout zde.

Do těch plavek jsem se zamilovala, myslím, že jiné se mi letos už líbít nebudou :D
Jinak ty bílé kalhoty jsou pro jaro a léto jako stvořené, nějaké takové jsem si přála, ale všechny měli zapínání na knoflíčky nebo na zip. Tyto jsou na šňůrku, takže se opravdu těším až je uvidím v reálu!!

Tak se mějte a užijte si tak pěkný den! :))

3 komentáře:

  1. really nice blog, check out ours if you like :)

    http://breakthecharmwithwords.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. este mat do nich taku postavicku:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat