čtvrtek 19. ledna 2012

cosmetics news + New Year's resolutions

Hola,

dneska vám ukážu produkty, které jsem si nedávno koupila a jsem s nimi zároveň spokojená.
Jinak známky ve škole jsou uravřené, takže teď chvilkový oddych od všeho nepěkného! :))

A teď pozor...

....moje novoroční předsevzetí je zpevnit si tělo a nejlepší by bylo, dostat se na váhu, kterou jsem měla v létě! A co pro to dělám?

1) Pilates 1x týdně - asi sport, který mě zatim nejvíce zaujal, až tedy na pole dance...který jsme zatim nezkoušela, protože nemám žádný kurz blízko mého bydliště, ale snad se dočkám!!!

2) Bodystyling 1x týdně - po hodině bodystylingu vždy nejvíce cejtím stehna a zadeček, což je právě moje problémová partie.

3) Posilovna 2x týdně - snažím se být minimálně 20 minut na běžeckém pásu nebo na "krosu" a pak vpodstatě posiluji celé tělo :)

4) Omezuji smažená jídla, která jsem vlastně jindy skoro nejedla, ale tak přece jenom. Moje největší úchylka je asi na chipsy! :D Toho se opravdu nemůžu zbavit, ale od silvestra jsem neměla ani jeden lupínek!! :D

...A teď už zpátky ke kosmetice :))






I) I love...raspberry&blackberry Body butter  famózní a dokonalý, prostě nejlepší vůně a nejlepší hydratace pro moje tělo! Když zkusíte už ho neopustíte.

II) L'occitane štětec koupila jsme si ho, protože byl zlevněný z 500 Kč na 219 Kč :D Prostě hustý kabuki štětec, který mi vyhovuje ze všech štětců na pudr nejvíce, bezvadně se s ním pudr nanáší, jsem s ním spokojená.












III) Max Factor Smooth Effect Foundation hydratační make-up, který je vhodný pro pleť s akné. Je za bezvadnou cenu(269,-) a jelikož jsem potřebovala make-up hydratační, tak tento svou funkci rozhodně plní. Schopnost krytí je tak střední.



IV) Artdeco Camouflage Stick 6 korektor v zelené barvě, který zakrývá červená-zarudlá místa. Stoji do 300,- a jeho balení je v tužce, takže ho nanesete přesně na místo, potom přepudrujete a výsledek je dokonalý.




 A to je pro dnešek vše :) 

4 komentáře:

  1. to tělový mlíko je fakt super, já si chci koupit s tím kokosem. Hlavně se mi líbí ten design:-)

    OdpovědětVymazat
  2. fiha, o bodystylingu som tusim este nepocula, drzim palce, aby sa predsavzatie podarilo!

    www.mysweetstrawberries.blospot.com

    OdpovědětVymazat
  3. tak to asi máme stejný předsevzetí :D na pilates chodím taky a zamilovala sem si ho :D

    OdpovědětVymazat
  4. tělová másla miluju, jejich vůně je vždycky kouzelná!!

    OdpovědětVymazat