sobota 14. ledna 2012

2nd Mascara: CLINIQUE High Impact Mascara

Tato řasenka je pro mě číslem 1! Jakmile mi dojde, hned dokoupím novou. Je to taková moje MUST HAVE. Je pro moje řasy jako stvořená!

Řasenka má řasám dodat objem a zhustit je.
Podle mě svůj úkol plní na jedničku! Plus skvěle pigmentovaná černá barva!

Dále slibuje:

Zvýrazní objem ANO
a délku každičké řasy. Určitě je plno řasenek, které řasy daleko více prodlouží, ale pro mě je tato délka dostačující a hlavně se mi takhle dlouhé líbí
Hustý a výrazný pohled. Pro mě ANO
Čistá, intenzivní barva. Dodá očím přitažlivost. Barva je opravdu taková čistá, nevím jak to přesně popsat, prostě se mi líbí, není to takové ušmudlané, jde vidět, že to není řasenka za pár korun.


Pro mě je tato řasenka opravdu nepostradatelná, proto ode mě dostává známku 1!!








Mějte se a pěkný víkend!!

3 komentáře:

  1. zrovna mi moje řasenka došla a jelikož jsem s ní nebyla uplně nejvíc spokojená tak snáhím jinou,... díky za tip, budu o ní uvažovat

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem na ní slyšela jen samé dobré recenze...musím vyzkoušet:)...M*

    OdpovědětVymazat
  3. wow, tomu říkám řasy! :)) ale já bych takových asi nedocílila ani s nejlepší řasenkou :D :/

    OdpovědětVymazat